Follow this blog with bloglovin

Follow DEERandPIGEON

6.5.14

C’est la vie ...





all pics from my INSTA


Ked obzriete sa späť a uvedomíte si, že už nič nie je ako pred tým...a ľudia okolo Vás,tí Vaši naj, začínajú skladať si sľuby o slovách " v dobrom aj v zlom"....
Ked jedna z Vašich NAJ - pomenujme to-"sestier ktoré ste nikdy nemali"...čaká bábo...a vy ...zrazu už nie ste malé dievčatá sediace na lavičke v parku ,čo snívajú o láskach,ktoré im neskôr zlomia dušu...
Ked plačete a zároveň sa smejete...

Ked sedíte večer v izbe, a vaše nohy hreje pes...a to malé stvorenie,prijíma Vašu lásku viac než ktokoľvek na svete...

Ked v lodičkách tancujete do bieleho rána a potom so smiechom prechádzate uličkami a vítate slnko, alebo ked v Karaoke na pódiu prespievate celú noc..

Ked máte okolo seba priateľov, nie veľa,no tých skutočných, a to s nimi ste v dobrom aj zlom...

Ked stretnete v živote zlo,zlo v očiach ľudí,ktorí Vás odsúdia,no ani Vás nepoznajú...
alebo ked stretnete v živote zlo, zlo v očiach ľudí,za ktorých by ste dali život...čo je horšie?...

Ked ste milovali,smiali sa,hádali,plakali,kričali,strácali sa,nachádzali,a robili to dokolo a dokola...a nakoniec ste ostali sami...vyčerpávajúce že?

Ked hladáte miesto na tomto svete, a každé ráno sa budíte starší ako včera...a stále neviete kam patríte...ku komu patríte a čo je Vašou úlohou....

Viete čo?...Keby som v tomto momente dostala možnosť,vrátiť sa do akéhokoľvek momentu vo svojom živote a mohla niečo urobiť,niečo zmeniť,jednoducho vrátiť sa k niečomu čo som prežila a prežiť to znova...
Ostala by som sedieť, tu v mojej izbe a iba sa usmiala...

Je tak veľa vecí, ktoré bolia a je tak veľa veci ktoré tešia...
a JA? Ja som za všetko vďačná....a som šťastná....

PS:dve moje srdcovky na záver.





Tryna find my place, some place, oh I, oh I, oh I
I drink a little more than recommended
This world ain’t exactly what my heart expected
Tryna find my way someway, oh I, oh I, oh I

Whoa, c’est la vie
Maybe something’s wrong with me
But, whoa, at least I am free, oh, oh, I am FREE.......


koniec záznamu.


ps2:nechce mi dať na " Ked" mäkčeň :D





9 komentárov:

  1. Mala by si písať knihy, poviedky .... Číta sa to s takou ladnou ľahkosťou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ďakujem moc,teší ma to ..a snažím sa na tom pracovať :))

      Odstrániť
  2. Mluvis mi ze srdce krasko. Ackoliv je mi uz 30, porad nevim, kam patrim, porad parim az do rana a nekdy se chovam, jak mala holka. Sleduju, jak si moji pratele jeden po druhem slibuji sve na veky, zakladaji rodiny a rikam si, kam se to vsechno podelo... Ale kdybych se mohla vratit v case a neco zmenit, nemenila bych nic. Ani to bolestne, protoze vse jednou preboli a zustane zkusenost. Zivot je krasny <3

    OdpovedaťOdstrániť