Follow this blog with bloglovin

Follow DEERandPIGEON

18.2.14

Hello





all photos from  and about me & my life
Neuveriteľné sa stalo skutočnosťou...:)...
A tak sa po istej dobe vraciam naspať  s príspevkom...
Pred Vianocami sa som písala,že naozaj nemám tušenie,kam by sa toto moje dieťa malo uberať,a dovolím si tvrdiť že to neviem ani teraz...No možno je niekedy lepšie nevedieť..
Vybrala som pre Vás sumár fotiek,ak nesledujete môj INSTA tak ste ich ešte nevideli..Ak ma vôbec ešte niekde sledujete,ofšem, kedže bloger čo nebloguje asi neni moc zaujímavý ,že jo :)

Ale som tu...momentálne je noc,moje šteňa s najväčšími ušami-Dexter,ktorého ste doteraz tu na blogu nemali možnosť vidieť, a ktorý ma robí šťastnou a zároveň unavenou už 5 mesiacov ,tu leží vedľa mňa a spokojne spí..Konečne..
A ja píšem, po dlhej dobe, po období plnom rôznych zmien, a uvedomujem si, ako mi toto celé veľmi chýba, ako mi chýba inšpirácia, ako by som chcela byť obklopená osobami, čo tvoria,nech ma má čo hnať dopredu...

No pre začiatok bolo dosť emočných výlevov,skúsme si to teda celé pekne zrekapitulovať :)
1- mám štvornohé dieťa,ktorému momentálne rastú zuby a je to boj...ľudia verte mi...JE TO BOJ ..niečo         obdobné ako pri bábätku,len pes neplače,iba Vás hryzie..

2- snažím sa, naozaj sa snažím, myslieť čo najviac pozitívne a fotím si oblohu :))...neviem či to má nejakú            spojitosť, ale je to ukludňujúce...

3- som to stále ja, bordel v hlave, bordel v oblečení....milióny myšlienok,milióny handier, ktorých sa treba         zbaviť(plus- už nenakupujem bezhlavo -HáJFáájf majself) no stále bezhlavo priveľa rozmýšľam...

4- dostávam kvety...od neho...bodka.

5-  skončil rok Hada ,ktorý hadím naozaj bol a nastal rok koňa.Môj rok....

6- kupujem si veľa prádla,veľa pekného prádla...a stále nosím Chloe Love....pretože All You need is               Love...aspoň tak to tvrdia chrobáci.

7- A vlasy opäť majú dlhé pramene...

8- Varím stále...varím ešte radšej...a nachádzam v tom neskutočné potešenie...

9- ...a...All You need is another selfie

10- dostávam najlepšie darčeky v poslednej dobe..Toto sú duckface balzamy 

11-veľká malá láska

12- Opätky..a už nech je jar..

13- Mala som 23 rokov.... 8.februára....Prekvapil,Urobil mi oslavu,dostala som vytúženú princeznovskú korunku ala sweet 16 a ako správna Bohémka( i wanna be) som od neho dostala Boa...v ktorom som potom do 5 rana    tancovala v Karaoke Bare....Sny sa majú plniť...Začína sa to sľubne

14- amen

Koniec záznamu.





4 komentáre:

  1. aaaa :) neviem prečo, ale včera som nad tebou a tvojim blogom premýšľala, v sprche :D:D:D okej, pointa, chcela som ti napísať kam sa krásna Ver stratila alebo či ťa to už nebavilo lebo som si vždy rada prečítala tvoje výplody (v ktorých som sa vždy!!! našla...) a pokochala sa tvojimi krásnymi fotkami a pevne verím, že budeš prispievať častejjšie :) článok prečítam zajtra, teraz už nevidím na písmenká, ale viem, že sa mám na čo tešiť :))) s prianím pekného dňa!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Konecne! Chybelas mi tady <3 To pradylko je neskutecne! A ty kacenky a tvuj maly nezbeda a tvoje selfies a vubec vsechno, hlavne dal prispivej <3

    OdpovedaťOdstrániť