Follow this blog with bloglovin

Follow DEERandPIGEON

31.5.15

O tichu a výnimočnosti...

Prešiel skoro rok od môjho posledného postu zvaného "Ticho"...

Prešiel skoro rok a za ten čas sa veľa v mojom živote zmenilo, no najväčšia zmena prišla cca dva týždne dozadu, kedy som sa - nazveme to - druhý raz narodila ... Mala som škaredý úraz, ktorý som asi len zázrakom prežila. Každý deň ďakujem anjelovi strážnemu, že som tu a že mi niekto tam hore dal možno šancu začať žiť inak, a zjavne mám na tomto svete ešte nejakú úlohu ...

" Keď som bol malý, myslel som si, že ak vidím dobre v tme, som výnimočný, nevedel som, že nie som v tomto jediný a tak som sa cítil jedinečne.....Dnes, napriek tomu, že viem pravdu, si však stále myslím, že som výnimočný. Nie som dokonalý, úžasný alebo perfektný,no som výnimočný, a toto vedomie mi pomohlo prekonať rôzne situácie v mojom živote...."

Tieto slová som počula z úst jedného mladého chlapca deň pred mojou nehodou,a prinútili ma zamyslieť sa, nevediac, že o pár hodín budem ležať na zemi a hľadať cestu späť na tento svet.

Dnes sa znovu zamýšľam nie len tými slovami, a nehodou, ale nad celým týmto svetom a napriek tomu, že by som ho chcela vidieť už len ružovo, lebo som si povedala, že ak som dostala novú šancu byť tu, budem už len šťastná, no napriek tomuto vedomiu, je stále niekoľko veci, ktoré ma možno trápia.

Nerozumiem, prečo sa ľudia čím ďalej tým viac osočujú, hejtujú a urážajú. Svet internetu je tohoto plný a na druhej strane plný uctievania ilúzie. Ilúzie o tom, ako máme vyzerať, ilúzie dokonalých vzťahov , dokonalých slnkom zaliatych destinácií, dokonalých šatníkov...
Mám rada instagram, no niekedy mám pocit, že sa na mňa valí až príliš veľa dokonalej ilúzie...ale vytráca sa tá, vyššie spomínaná jedinečnosť.

Blog som si založila pred niekoľkými rokmi, kedy začať nebolo také ťažké ako teraz, ale o to ťažšie bolo udržať sa.... Možno sme sa my všetci, ktorí sme vtedy začali, cítili výnimoční a odhodlaní...
Nie všetci sme vydržali... Hovorím za seba, že napriek tomu, že tento môj malý svet, ktorý som za tie roky vytvorila, mám strašne rada, som sa mu vzdialila a teda aj všetkým, ktorý ma podporovali a čítali..

Ale takto už býva keď človek dospieva...hľadá cesty, hľadá priority...

Dnes v noci, píšem tento článok, pre všetkých tých, ktorý sem zablúdia, a dajú si tu námahu prečítať ho až sem.

Možno prišiel čas, kedy by sme si mali uvedomiť, že naša jedinečnosť nespočíva len v dokonalých outfitoch odfotených na dokonalých miestach, ale hlavne v prístupe k sebe samému, v pokore a vzťahoch k druhým, k životu a tomuto svetu.

amen a ďakujem každému, kto to prečítal dokonca
xoxo
koniec záznamu.



9 komentárov:

  1. Zazit neco tak silneho jako je blizkost vlastni smrti musi byt nutne udalost, ktera cloveka poznamena a zmeni. Jsem moc stastna, ze jsi nakonec v poradku. Zaroven je mi jasne, ze se na spoustu veci divas uplne jinym pohledem, a mnohe ti prijde povrchni a nedulezite. Ja osobne si myslim, ze muj zivot a jak jej obrazove prezentuju, muze mnohym pripadat povrchni, vyumelkovany ci neuprimny, ale ja jsem nesmirne stastna a vdecna za ten krasny zivot, ktery momentalne ziju. Stejne tak ale doufam, ze jsem si zachovala miru pokory a respektu k druhym, kterou zminujes ty. Snad se nam nekdy podari sejit osobne a podiskutovat. Doufam, ze jsi plne uzdravena xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj,ďakujem za slova ,liečim sa je to lepsie každým dnom :).. Aby som sa vyjadrila k tomu co si napisala ,urcite som to nemyslela tak ze teraz som zanevrela na vsetko hmotne ,na módu na topánky atd :))) to vsetko ma bavilo a bavit bude ..napriek tomu co sa mi stalo nemam dôvod považovať tieto veci za povrchne a nedôležité.. Snažím sa obklopovať ci uz v reále alebo na internete tým , čo mam rada a co ma niečim inšpiruje a naplní, a mozes si byt istá ze aj tvoje fotky mi
    Prinášajú radost´ a nepôsobia na mna umelo prave naopak.. A tak je to aj s ostanými ludmi ktorými sa obklopujem alebo sledujem ,a rešpektujem ...Jedine co som tym postom chcela povedat bolo ze vo všeobecnosti sa v poslednej dobe na nas valí istý model toho ako ma vyzerať nas život, my, naše telá naše vzťahy ...
    Ja som tu urcite neni na to aby som ludi súdila, nerobím to a robiť nebudem .. :) a dufam ze sa my dve sa stretneme

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To jsem moc rada, ze se uspesne lecis <3 To jak mame vypadat, co mame kupovat, jak mame bydlet, co mame jist ... diktat tady byl svym zpusobem vzdy, jen v jinych formach. Ja osobne mnoha "trendy" vecem podlehnu, ale chtene a po zvazeni, jestli to pro me bude mit nejaky prinos. Takze jsem vlastne taky takova ovecka s mozkem :))) Jak pises, radosti si clovek doprat musi a mel by. Drz se krasko xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Som veľmi rada, že sa úspešnie liečiš a začína ísť všetko podľa tvojich plánov.

    To NAJ pre baby TU :-)


    OdpovedaťOdstrániť
  5. wow it's cool... i like it..

    http://jualbukubisnis.web.id/2016/09/19/mau-belajar-seo-dari-dasar-biar-joss/

    OdpovedaťOdstrániť

  6. zažiť mi povedať, je veľmi zaujímavá a je pre mňa dojem. Čakám na ďalší príbeh o svoje myšlienky

    Ak potrebujete vedomosti o SEO bázy, môžete prejsť na mojich webových stránkach

    OdpovedaťOdstrániť