Follow this blog with bloglovin

Follow DEERandPIGEON

20.1.13

You don't have a soul..You are soul...You have a body...(C.S.Lewis)













all pics from various sites or tumblr,i made only collages.

Aj by som chcela niečo napísať..ale mám toho tolko v hlave...že to neviem nijak pochopitelne sformulovať...
Možnože aspoň obrázky a texty vám napovedia viac...
Pekný večer....
edit-Už viem čo som chcela!Bola by som rada,keby ste mi napísali,čo by ste na blogu chceli vidieť,čo sa Vám tu páči,nepáči...proste čokolvek,čo máte na srdci...Pretože komunikácia s čitatelmi je dôležitá,a ja mám pocit,že by som s vami mala viac komunikovať:)(a hej viem,že by som mala prispievať častejšie!!!:D to je najhlavnejší problém,ktorý sa pokúsim riešiť)




8 komentárov:

  1. Outfity by si mohla viac dávať! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mohla by si mi kupiť tie šaty čo su na poslednom obrazku, rozjimam nad nimi uz tyzden co som ich nasla na tejto deve na tumblri :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nepaci sa mi ze nepridavas castejsie a chcem aby si pridavala castejsie! meheheheh

    OdpovedaťOdstrániť
  4. suhlas s vyssie spomenutymi komentarmi !!!! VELKY BIG SUHLAS ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné, inspirativní, pozitivní...děkuji.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. viac outfitov! :)
    a tabuľovú stenu raz v kuchyni budem mať. budem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dekuju moc za krasny komentar. Tvoje inspi kolaze me porad bavi. Ale uplne nejradsi jsem mela ukazky z tvoji tvorby, DIY, ze skoly a tak. Proste trosku vic osobnejsi I guess :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. omg i'm absolutely in love with your inspirations! especially that sequin dress in the last photo!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť