Follow this blog with bloglovin

Follow DEERandPIGEON

20.10.12

LET ME INSPIRE YOU...

Balmain spring 2013 
Louis Vuitton spring 2013
Balenciaga spring 2013
Kenzo spring 2013
Acne spring 2013
YSL spring 2013
Carven spring 2013
Miu-Miu spring 2013
Maison  Martin Margiela spring 2013
Alexander Wang spring 2013
Alexander McQueen spring 2013
Dolce&Gabbana spring 2013

Chloe spring 2013
Mulberry spring 2013 (interior pics fromvarious sites,pics from collections from vogue.com)

Pri príprave tohoto článku som dlho rozmýšlala,ako Vám sprostredkovať to,čo chcem tak,aby to bolo nielen vizuálne zaujímavé ale tiež duchaplné.
A pretože milujem nielen peknú modu ale aj bytový dizajn a architektúru,rozhodla som sa spojiť to do jedného celku.

Ako vidíte,spojila som fotky exterierov a interierov s fotkami z prehliadok kolekcií na Jar 2013.
Osobne si myslím,že to kde žijeme,je rovnako dôležité ako to,čo nosíme.Už len prostredie v ktorom sa nachádzame má vplyv na vývoj našej osobnosti a štýlu.Pretože nemusíme človeka poznať osobne,no pri pohlade na interiér jeho domu,či bytu,a hoci len jeho jednej izby,napríklad na internáte,viete vypozoravať isté znaky o danej osobe.Vidíme,či má cit a zmysel pre detail,podla vecí a zariadenia vidíme čo ho zaujíma,baví a kto to vlastne je.Neviem,či si pamätáte,ale na MTV chodila istú dobu reality show,kde chalani a baby chodili do izieb svojich potencionálnych partnerov,bez toho aby sa s nimi stretli,a podla izieb si jedného vybrali.
Pri tvorbe koláži som sa snažila zladiť fotky miestností z fotkami oblečenia tak,aby spolu ladili...nielen farebne ale aj pocitovo.

Viem že je jeseň a čoskoro zima,ale vybrala som si jarné kolekcie preto,aby sa tí,ktorí ešte nemali čas sa tým zaoberať,videli,čo si pre nás návrhári pripravili:)

Nič nové,no predsa vynovené.Biela sa strieda s čiernou.Odtiene červenej v celej škále,od pastelu až po sýtu krvavočervenú.Tiež dosť modrej a samozrejme vzory a potlače.

Strihy sú strohejšie,línie jednoduchšie,no prepracované,a je očividné,že ženskosť a ladnosť sa dostáva dopopredia.Obleky a kostými sú tutovka.Na čo by som chcela upozorniť,sú hlavne topánky.Nie len špicaté jednoduché a sexi lodičky,z čoho budú mať radosť najmä naši muži-pretože vieme,že nie všetci milujú nami oblúbené a pohodlné "wedges,platforms a flatforms" :))a my samé vieme,že v ihličkách naše nohy vyzerajú vábnejšie(a tiež svinsky trpia,čo sa po vyzutí v bezpečí domova odzrkadlí na našej chôdzi a časom stráveným v sprche,kde si na ne púšťame ladovú vodu) ....ale tiež sa v mnohých kolekciach objavovali topánky s prackami,remienkami a ozdobnými pásmi.Jednoduché,elegantné a sofistikované.

Každopádne,dúfam,že som Vás týmto článkom inšpirovala,avšak nie len k nákupu nových šiat:)
Skúste si napríklad presunúť nábytok v izbe,vymeniť obliečky na vankúšoch,vymalovať steny na farbu,ktorej ste sa doteraz bránili.Zbavte sa nadbytočných nezmyselných veci v poličkách a "okrasných" sošiek od tety z Filakova.Poprípadne ich prestriekajte a možno aj znich urobíte dizajnérsky kúsok.Hrajte sa nie len s obliekaním ale aj s priestorom kde žijete.Lebo to je Váš domov...
.....A domov je to,odkial každé ráno vychádzate v ústrety novému dňu,príležitosti,životu...Tak sa snažte,aby ste z neho vychádzali s úsmevom na tvári...Nikdy neviete,či Vám ten úsmev nezmení Váš svet.

Pekný večer Vám praje Vaša Ver








14 komentárov:

  1. boze dolce&gabbana a ty jejich neskutecne krasne printy!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bože ani nevrav!Ja somdo nich zamilovaná už pár sezon,stále lepšie a lepšie!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow! i love the whole set of pics! so inspiring!



    Pumps & Kicks

    x

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oh my, to je nadhera! Vsechno jsi to tak dokonale propojila, nemuzu na to prestat zirat! Od tebe se necham inspirovat vzdy a rada! Akorat mi prijde ze Dolce a gabbana ma printy jak Carven minulou sezonu :) Ja bych moc rada videla neco z tveho interieru, uz jste zabydleni? <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už doladujeme detaily!:) čoskoro určite bude post:)) a som rada že sa článok páči

      Odstrániť
  5. super kombinace i clanek! :)
    nejlepsi asi YSL.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelý nápad ... veľmi pekne si to vystihla. Mám rada tvoj blog, len tak ďalej ;)
    http://margifashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. naprostá nádhera, dokonale jsi spolu sladila fotky.
    a výborný text, ostatně jako vždy!
    miluju Tvůj blog a je mi velkou inspirací.
    díky za něj!
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. velka vdaka za také slova:)aj vdaka ludom ako ty ma to baví robiť nadalej :)

      Odstrániť
  8. konečnee po dlhom čase super obrázky od teba!! :) superne si to spravila, sú medzi nimi niektoré aj moje oblubene kolekcie... častejšie by som poprosila ;)

    OdpovedaťOdstrániť