Follow this blog with bloglovin

Follow DEERandPIGEON

2.9.12

Happines..










pics from various sites and tumblr,i made only collages!
Toto tu dlho nebolo a už mi to aj chýbalo...Potrebovala som už dať nakopu nahromadené myšlienky...
Táto koláž je ukážkou toho,čo bude mňa inšpirovať túto jeseň..respektíve časť toho :)...
A hladala som pre mňa s priatelom a naším kamošom nové bývanie v BA a práve  pred chvílkou som sa dozvedela,že nám potvrdili jeden super byt v takom starodávnom dome,takže sa máte na čo tešiť...bude o čom písať..:) ani neviete ako moc sa teraz teším,pretože som už nemala nervy volať a vybavovať,a čakať či áno či nie.....Má vysoké stropy a biele velké okná...už sa neviem dočkať toho,ako si to tam budeme zútulňovať...

Idem sa spamätať..pekný večer.

12 komentárov:

  1. vysoké stropy, biele okná a dvere milujem ... všetko potom zdokumentuj - chcem vidieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. myslím, že o vysokých stropoch a veľkých bielych oknách sníva nejedna z nás, len vykurovať to bude fuška :D ale teším sa na fotky a ďalšie postrehy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. och. čipka ako obraz ma šatách - skvelé.
    vysoké stropy sú krasadne.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ooo, super! gratuliere :) vysoke stropy, velke biele okna to znie priam bozsky!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hodne stesti s novym bydlenim!
    bwt mam moc rada tyto tve kolaze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ach..tie nausky na prvom obrazku..juuu.. to by bolo! co sa tyka byticku, tak velke gratulace! super.. bude to urcite makacka pozariadovat to.. ale stoji to zato!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ooooh <3 at se krasne bydli! A nezapomen, ze co se ti na novem miste zda prvni noc, se vyplni! :)

    OdpovedaťOdstrániť