Follow this blog with bloglovin

Follow DEERandPIGEON

28.9.12

"ACCESSORIZE ME,COLOR ME,SHOOCK ME!"-Anna Dello Russo

all photos by me...

V prvej časti tohto príspevku Vám len nežne priblížim pár momentov,ktoré som zachytila na tejto návšteve.
Aby som povedala pravdu,tentokrát som naozaj vela nefotila..Nie preto,že by sa nebolo na čo pozerať,ale venovala somsa hlavne konverzácií s ludmi,ktorých som dlho dlho nevidela.

Ak by som sa mala vyjadriť práve ku kolekcií šperkov a doplnkov našej drahej Anny Dé eR..povedala by som asi len tolko,že to treba vidieť na vlastné oči a úchylne si to pochytkať.A čo sa týka reakcie práve na tieto výtvory,musím povedať,že som počula rôzne názory,ale to isté bolo aj pri Kolaborácií Versace for H&M,a určite to bude aj pri dalšich.

Vela ludí túto kolekciu považuje za gýčovú*prehnanú*prezdobenú*extrémnu a odsúdenú.Musím povedať,že všetci,čo majú tento názor,majú pravdu...Je gýčová,prehnaná,prezdobená a pre niekoho extrémna...ALE!

ALE ja ako človek zaoberajúci sa umením,divadlom,historiou a modou si proste nemôžem dovoliť niečo odsúdiť bez toho aby som to vyskúšala.Je to ako keby ste nikdy neboli na Opere a poviete že ju nenávidíte,len preto že Vám to povedal niekto iný.
Je pravda,že nie všetky kúsky z kolekcie ma očarili,ale nikdy nie je v živote všetko dokonalé že:)

Každopádne to bol zas jeden skvelý večer,a keby aj na stoloch boli nainštalované amatérske výtvory od Jožka z Hornej Dolnej a namiesto sladkostí by sa podával chleba s cibulou,aj tak by som si ten večer užila,lebo som bola s ludmi,kt.mám rada a gýčová,extrémna,prehnaná no predsa len niečim príťažlivá krása šperkov Anny dello Russo bola len dokonalou bodkou.

PS:4.oktober,Aupark,Bratislava..keby si chcel niekto naživo ponadávať,aké je to gýčové :)
PS1:a ak chcete vidieť,čo som mala na sebe,tak si kuknite Toto skvelé videjko od Paulinky:)

6 komentárov:

  1. Veľmi pekne si to napísala, nebola som tam ale chcela by som to vidieť po tomto príspevku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dobre napísané,
    osobne by som si vedela vybrať pár kúskov, úprimne som dosť gýčer a môj drahý ešte väčší, takže ten ma hneď podporoval v kúpe niekoľkých kúskov, no nakoniec som to vzdala, no uvidí sa, možno štvrtého nechtiac zablúdim do auparku a cestu domov mi ukáže pár odleskov na zemi, ktoré sa budú odrážať z nejakých pekných naušníc.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. omajgod,uz viem kde som 4oktobra nastupena..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ano, zdala sa mi najprv gycova :) ale teraz sa mi velmi paci! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. je to kýč a ještě před nedávnem bych to celý odsoudila...ale nějak se to trefilo ve správnou dobu, kdy mam zrovna na takový cingrlátka chut...ale možná jsem jenom podlehla reklamní masáži...

    pragueneedsmorestyle

    OdpovedaťOdstrániť