Follow this blog with bloglovin

Follow DEERandPIGEON

13.2.12

1-Pooh bear said true thing....on 2.its me and sunlight..sunday morning..and 3-Versace for HM coat....Thank u women :-*
Len dvoma vecami som si teraz úplne istá....že milujem ked ma ráno zobudí slnko a večer mi priamo do očí svieti mesiac,vždy sa pozerám hore a uvažujem,či sa niekto pozerá namňa...celkom strašidelné.....a tá druhá,že konečne utíchla vlna Versače...a ja sa teším,ako vytiahnem tento najlepší kabát,kt.som doteraz strážila pred svetom.....viac o mojích súčastných pocitoch vravieť nebudem...radšej...pekný večer......
edit:DAKUJEM za všetky blahoželania :-*

3 komentáre:

  1. kabát je super, mne sa aj tak najviac páčili tieto čierno-striebrono-zlaté veci :) teším sa keď sem niečo v ňom dáš.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ÚŽASNEJ PORTRÉT!

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. uuu vlastnis riadny skvost...krasna aj ta druha

    OdpovedaťOdstrániť