Follow this blog with bloglovin

Follow DEERandPIGEON

22.2.12

She turned her can´ts to can and her dreams into plans....

trenchcoat-my own design,shirt with birds-newlook,michael kors watches,elle,and the best diy salat :)
Už dlho tu nebolo nič ohladne toho čo nosím..a napriek tomu,že ma momentálne nemá kto odfotiť,som to nejak poriešila..a aspoň kúsok ztoho ako dnes vyzerám..čierne legíny,košela,trenčkot a doplnky..jednoduchá klasika...Bola som v škole až na 1 hodine...NACO???som vstávala...ach....na sebe mám plásť,kt.nemá nikto iný na svete :)..celý ho môžte vidieť TU..dôvod je jednoduchý...vymyslela som si ho a dala ušiť:)...momentálne mám v šatníku 3 takéto jedinečné kusy,tento plášť,čierny kabát a najnovšie je najlepšie čierne sako,ktoré som potrebovala ako sol.....určite sa tu objaví:) aj s príbehom....
Myslím si,že ak má človek v okolí dobrú krajčírku,je rozhodne správna volba  nechať si niečo ušiť podla seba...My s maminou šijeme obe...ale nie vždy a nie na všetko máme čas..preto máme túto šikovnú tetu,ktorá naše nápady prenáša do reality a to naozaj kvalitne....Dalšia výhoda toho,ked si niečo ušijete alebo dáte ušiť je vtom,že také isté nemá nikto,a to je super pocit:)....Potom nehovorím otom,že idem do obchodu,ked niečo hladám,kus odevu si preštudujem a zistím kolko stojí,častokrát cena neodpovedá kvalite....tak to bolo aj pri hladaní môjho saka....a plus to že mi žiadne nesedelo podla predstáv....takže ja si myslím,že do takýchto základných zložiek šatníka je dobré investovať,ale hlavne dbať na kvalitu a nadčasovosť....A čo sa týka ceny,tá u krajčírky sa častokrát vyrovná zare,mangu,promodu a podobne,možno niekedy je aj nižšia,ale kvalitu a jedinečnosť máte zaručenú.....takže si myslím,že tu nieje čo riešiť...napríklad ja môj plásť nosím jar,leto,jeseň,a vždy ked je pekne proste,a nosím ho už tretím rokom,a stále vyzerá ako nový...
No okejko,vyrozprávala som sa :D.....idem dojesť ten mňam mňam šalátik s tuniakom a zas sa naučiť niečo nové ..:) predsa len môj personal challenge stále trvá...pekný deň

16 komentárov:

  1. Už to len chce nájsť nejakú tu šikovnú tetu..ja som zatiaľ mala vždy zlú skúsenosť, akosi sme sa totiý nikdy s tetami nepochopili...a vzniklo z toho niečo iné, ako som si predstavovala :-)
    Je úžasné mať nejaký originálny kúsok..tak ja si aspoň do výšky mojich zručností veci prerábam..

    cajova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já si taky ráda něco ušiju. Akorát na to dřív bylo víc času, každopádně samovýroba je vždy originální a jak píšeš nikdo v tom samém modelu neuvidíš! Ta první fotka je úžasná!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nojá teda na to šití nijak nejsem..moc se mi líbí tvůj blog!!

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no jo, ten tvoj kabát je proste božííí! :) a aj názov článku (mala by som si to niekde napísať - na čelo!)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tyjooo ten kabat je fakt super! a brýle taky!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten salátik vypadá nádhrně:)
    a ten kabát je skvělý! tyjo to zní fakt jak super nápad to šití..člověk má co chce, na míru a kvalitně:) asi se porozhlédnu po dobré krejčové a začne to!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc pěkný a zajímavý blog!
    Jsem tvůj nový follower a budu ráda, když se staneš i ty mým :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. supeeeer, mega ti to na té první fotce sluší !

    OdpovedaťOdstrániť
  9. super vyzeráš :) a je to super nápad, dať si neičo ušiť... máš krajčírku niekde v Bratislave? :) pozrela som aj tie dalšie fotky, a ten trenč je fakt perfektný.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie nie,,doma,to jest v prievidzi:)..ale myslim,z v ba najdeš nejaku šikovnuu

      Odstrániť
  10. presne preto som si dala sit saty na stuzkovu a boli jedinecne a boli super :) teda stale su :)
    btw pekny blog a za challenge thing mas plusove body ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :)..a ja som tiež mala na stužkovej šitéé:)..to je naj

      Odstrániť
  11. trench je super! tiež som si dala šiť šaty na stužkovú, lebo keby som hľadala, prišla by som o nervy... :)

    OdpovedaťOdstrániť