Follow this blog with bloglovin

Follow DEERandPIGEON

27.11.11

No...žijem.
Toľko na úvod...
Včera bola v DPOH premiéra dvoch jednoaktoviek od Woodyho Allena,a ja som mala možnosť robiť pre toto predstavenie kostými....takže som celý týždeň strávila v divadle na generálkach..preto sa to tú hemží toľkými postami :Dlebo fakt som mala čas sa akurát tak najesť,aj to po ceste do divadla v mekáči...Odporúčam Vám na toto predstavenie ísť,nie z dôvodu mojej práce v ňom,ale preto že je to naozaj super hra..zasmejete sa!Budem mať aj fotky,tak potom sem niečo dám:)
Tento týždeň ma čaká  prezentácia Spring Summer 2012 pre HM....teším sa teším,a určite podám neskôr správu,ako to celé prebiehalo :)....
aaa najlepšia vec z posledných dní je to,že som konečne zohnala moje vytúžené tenisky značky new balance (a ešte dokonca aj typ 420 kt.je najkrajší),ktoré sa v mojích inšpiračných postoch nachádzaju už od začiatku blogu...tenisky,ktoré su populárne vo svete už dlho,a často ich vidno aj na fashion weekoch,ale kým dorazia sem,tak to ja už budem mať asi slušnú zbierku-lebo asi ich začnem zbierať :D..sú najmega!!
Takže..tolko pre dnešok...ja musím isť robiť návrhy do školy...dojesť posledný jogurt,čo mi ostal v chladničke,lebo ja som ostala na víkend v Bratislave,takže žiadny slávnostný obed na prvú adventnú nedelu sa nekonal..a zamyslieť sa nad životom....majte sa

8 komentárov:

  1. sú krásne, také by ma aj motivovali zase behat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ou včelička :)
    a tenisky sú perfektné, mne trochu pripomínajú air maxy, a tie si neviem vynachváliť neskutočne sa mi v nich chodí, dúfam, že tieto sú na tom podobne.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvelee tenisky!
    potrebujem zelene...kde si ich nasla?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. k satum skvely oziveni, stara dobra klasika!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. najlepsie boty! chcela som ich ukradnut kamaratovi len mam krpatu nohu:D

    OdpovedaťOdstrániť