Follow this blog with bloglovin

Follow DEERandPIGEON

11.8.11

DIY transparent naked dress,Levis shorts,ring from ebay...
 +bonus a bit of my room...
my DIY idea-deer horns for my accesories
Konečne príspevok pre Vás o mne...
ešte dávnejšie som spomínala,že som si ušila tieto šaty a že Vám ich ukážem..Hla tu sú...(nakoľko som ich mala na jednom stretnutí s vílou paulínou a jej sa moc páčili,čo mňa moc potešilo :D,ušila som aj pre ňu cyklamenovo ružové,takže Paulinka,teš sa na september :D...)
Dnes mi prišli prstene,včera ste mohli v modrom podaní vidieť u véčka ,čakala som na ne dva týždne...a napriek tomu,že ich navlečiem len na prsteník a malíček,sú super...teda pokiaľ mi nezastavia prietok krvi do konca prsta a neodumrie mi...
PLUS bonusové fotky z kúska mojej izby a DIY nápad...
Nevedela som,kam si mám vešať všetky cetky,nakoľko sa zo mňa stáva straka,len perie mi dorastá pomaly a  tak som ulovila jeleňa,s jeho dovolením si zobrala parohy,a následne mu zohnala parochňu,aby nemal komplex menejcennosti v stáde a nastriekala som ich na bielo...dizajnérsky doplnok nevyčísliteľnej hodnoty:D bol na svete...nápad je môj,ale netvrdím,že som jediná koho to napadlo...
Tak majte pekný deň,ja idem pokračovať v ničnerobení,a nakoľko som posledné dni strávila sledovaním gossip girl 4.série,kt.mi včera skončila,neviem kam sa môj život bude ďalej uberať...každodenná dávka Chucka Bassa robila môj svet krajším :D....čaute...

32 komentárov:

  1. s tym čakom si zabilaaa :D skvele to je aj mne by sa taky vešiak zišou, musim daco vymyslet :D a tie saty su megaaa! aj prstene!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zcela rozhodne musis ukazat vic ze sveho pokoje, to je rozkaz :))) parohy aj satky super ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. šaty super super!
    a to hnede to je piecka? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahjo ano šaty su megasuper a strašne sa teším na ne!
    a škoda že ti to perie dorasta pomaly by ma zaujimalo kde by ti vyrastalo :D
    som si myslela že každodenna dávka party robí tvoj svet krajším :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kaa glo-hej to je piecka,ale mne zasahuje to izby len jej zadná časť,aby som sa mohla v zime hriať..celá pec je vdruhej izbe :)..ale nebojte máme aj radiatory :D..aj záchod :DD
    pauline-šak bodaj by bola každý deň party,:D ale neni
    Simply meme-no raz možno :D
    a dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Uz jsem si rikala, zes na me zanevrela! :))) diky krasko. A ten tvuj pokoj stejne chci videt! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to su tie saty, co si si usila ked sme mali ist do Viedne? :) mne sa lubia tie dlhe rukavy! a ked prstene nebudes nosit, mozes mi ich posunut, ja mam velmi chude prsty :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ta prva fotky je genialna:)mas super sperky..

    pozyvam ta ku mne na giveaway!!
    myfuchsia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. dominika-ano ano to su tie :))) A NEBOJSA budem ich nosiť :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Prstene su krasne. Saty mi pripominaju to, v com sa chodi na operacnu salu :/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. cauko ver. ked ti odumrie prst a budu ti ho musiet amputovat, tak mi ho daj a ja ho budem spolu s prstenom nosit na krku .)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. :O tie prstene sú fakt veľmi pekné, ale parohy sú najnajnajlepšie : )))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. zase jsem nas*aná ! jako .. po dlouhé době článek ..a si v něm jak jinak než dokonalá ..grrrrrrrrrrrrrr ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. u luv ur deer horn!! clever, effective nad [what's more] useful!! i always spend zears thinking off where to store or my jewelerY ]

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Mámo, ušij jich víc. I Agnes s Lukem mají zájem. Platí v dollarech.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. mali sme tam ist! bola by to hodnotna premiera pre ne.
    presne ako dominika, tie rukavy, ja sa hlasim na transparent cierne)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. jul-ja som tiež chcela čierne,ale oni hajzli mali len tuto bežovu,potom ružovu a este fialovu latku..ale v prahe maju aj čiernu isto

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ja som štvrtu seriu GG ešte stale nedopozerala! :D asi by som mala :D šaty krásne, šikula si..teším sa na tie v ružovej verzii ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ver: aj starka ma taku piecku! ale su superp podla mna :D lepsie jak radiator ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. wow! celý post ma uplne dostal pohltil...a tie šaty sú vualá.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. šatky sú krásne, éterické, vílovské!
    víla z lesa aj jeleňa ulovila, takže celý diy parohový nápad vyšiel perfektne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Zboznuji na Tobe, ze nejsi jen "vesak na styling", nedela Te zajimavou pouze obleceni jako hodne ostatnich bloggovych divek. Narozdil od nich, bys Ty zarila i v kapsacich a sportovni mikine. Vim to. Je to v Tobe, jsi krasna :)))))

    Doplnky i saty, ale taktez! :)

    Mej se krasne **

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Nadia-Dakujem,taku poklonu si ani nezaslúžim...ešte raz vdaka moc:)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. tie parohy su skvele! aj tvoj blog. sledujem!

    OdpovedaťOdstrániť