Follow this blog with bloglovin

Follow DEERandPIGEON

14.2.11

my new must have for spring/summer 11



Tákže...dlho som ju hladala...neviem,proste som sa raz jedno ráno zobudila a povedala som si že ju chcem...v obchodoch ju nemajú,teda,aspoň ja som ju nevidela...ALE v Prahe som ju v jednom super sekáči našla...áno..Plisovanú pásovú trojštvrťovú čiernu priehladnú sukňu...a najlepšie je,že minulú týždeň som našla v Ba v sekáčí dalšiu za éčko ale viacej priehladnúú!!:) áno mám aj tú......
Momentálne musíte však zapojiť vašu predstavivosť,lebo kedže som v Ba,a sukne som nechala doma ešte odpočívať v teple,tak som Vám aspoň urobila obrázok..:)pri najbližšom pobyte doma odfotím,aby ste verili,že ich naozaj mám :D...ja by som vám neklamala,lebo ako vravím,ťažko ju zohnať,tažko :D...A poviem vám,toto počasie a hlavne to dnešné ma už zničilo...Nech je JAR!!!...

8 komentárov:

  1. jee mne se doma povaluje ruzova puntikovana. Pokud by se ti hodila tak ti ji klidne prenecham. Nikdy jsem ji na sobe nemela pac se do ni nevejdu :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tohle chci rozhodně vidět na tobě! Šup:))

    maja-vonava.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nebojte sa,,ked ja by som ju aj nosila,ale ku kabatu dlému nechcem,a v krátke bundičke mi je ešte zima://,,ale odfotím sa:)
    Theresa-nooo :D odfot m ju:D

    OdpovedaťOdstrániť