Follow this blog with bloglovin

Follow DEERandPIGEON

28.2.11

Blue lagoon on my nails and gold rococo on my body...

     Aké by to bolo úžasné zavrieť teraz oči a otvoriť ich napríklad niekde pri modrej lagúne..
 ..oukej...budem realista....nie som ani Arabela ani pán Potter,takže si nateraz vystačím s týmto megalakom a zlatom na bunde....(A ešte sa chcem podakovať Vám všetkým za priazeň,komenty a návštevnosť,ktorá stále stúpa..ste superský,dokonca viac ako tento mega lak,ale nemôžem to povedať pred ním,lebo sa od hnevu zlúpe)

old school jacket-second hand
       

27 komentárov:

  1. Tak to je wow! Kombinace toho laku a barev na bundě .. = jsi hvězda!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bunda!! super fotky a p.s. odpis mi uz na tom fb :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. superske!! as usual...no co ked si proste uzasna!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá bunda je suprovská.

    A milujem tú pesničku. :)

    fashionizedmouse.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Páči sa mi ten lak na nechty, taký nevšedný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. waw megazlato!!..
    ten odtien milujem a viem si ho zivo predstavit na nohaviciah!..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wowowowow!
    super fotky a super bunda!
    boože ale uplne!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ne,ty seš superská..
    se nediv,že ti návštěvnost roste bleskovým tempem...
    a ten lak je waaaaaaau..

    OdpovedaťOdstrániť
  9. lak božský, a ty celá si!!!
    Latschka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tá bundička je boží! krásna krásna krásna!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. DAKUJEM MOC ZA milé komentáre a keby ste chceli ten lak,tak v Poluse v Ba baby tam je taký stánok laky a také vecičky tam majú...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. superske jako vzdy, ta bunda je taka Versace-ovska ;) slusi slusi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. hii je možné aby som ťa videla v PD cca pred mesiacom? ak áno, tak prosím nech sa to už nikdy neopakuje, lebo mám komplexy strašné doteraz :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Alex-ahoj ahoj :D no možné to je určite! :D ty si z PD???:D preboha nemaj komplexy,a určitie nnie zomna..:DD

    OdpovedaťOdstrániť
  15. neni som z PD, ale často som tam a mám stále!! :D

    OdpovedaťOdstrániť