Follow this blog with bloglovin

Follow DEERandPIGEON

10.1.11

i am a girl with long skirt in wonderland full of deers

v perinách..sama,stratená v predstavách...








snívala som sen,čo skutočným sa stal...otvorila som oči...boli všade navôkol...
dívali sa na mňa...a ja...bola som ako ony...
tak volná....bezstarostná....bola som sama..no nie osamotená

pohlady do očí..boli sme jedna...a zvláštny pocit radosti...čo plnil okolie sveta...
....a potom zrazu...niečo ma ťahalo späť...do sveta kde priestor pre fantáziu musíš si vytvoriť,lebo inak ho niet....
odišla som....no ostali tam stopy...čo dovedú ma naspäť vždy keď budem tu mať pocit,že tento reálny svet ma topí...
all photos by me


21 komentárov:

  1. ty fotky jsou úžasné!!! a ty dokonalá!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krutě krásná pohádka na dobrou noc .)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dokonalé fotky!a tie boty na poslednej fotke sú odkiaľ prosím ťa?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyrazila jsi mi dech, krásné!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mám tiež tieto boty, sú super pohodlné, milujem ich!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ...co to co to za topankkky?
    KVALITKA :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dakujéém my deers:-*
    Czech foreigner-vdaka moc moc..ale dokonalá?:)) to nie:)
    Nina Lowe-tie topánky boli pre pol rokom v NYry
    Violetta E-thank uuuu:-*

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pekné!! Skoro ako editorial spread.. má to príbeh, myšlienku, krásne obrázky a krásnu teba. veľmi páči!!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. zajímavé fotky..vypadá to hezky...)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. :O wau ! nedýcham aké je to krásne <3

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Aaah ta bílá halenka je prostě úžasná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. krásné fotky a ve spojení s textem..nádhera :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. These photos are amazing. I really love your blog...

    ....Megan
    http://anotherzoeday.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť