Follow this blog with bloglovin

Follow DEERandPIGEON

17.11.10

Tak..konečne som sa odhodlala a dokopala sa založeniu blogu..momentálne nemám okrem mojej školy na nič iné čas..pritom chuť by aj bola..aj teraz sedím  obklopená orezávačmi a kapadoskou a vyrábam maketu divadla..ale túžba vytvoriť blog ma strhla  viac ako tá maketa...tak kúsok omne..mám za sebou 4roky študia
divadelného kostýmu..milujem historiu a všetko týkajúce sa handier/oblečenia,látok,zbieram staré brošne,retiazky,a vlastne všetky cetky a bižutériu,ktorá vo mne vyvolá nejaký vláštny pocit.....momentálne študujem scénografiu čiže divadelné scény,priestor,a tiež kostými,masky...budem sa snažiť,napriek svojej zaneprázdnenosti prispievať čo najviac..teším sa:)

3 komentáre:

  1. scénografia!
    ahh!
    ženo!
    prepáčiš mi za lásku na prvý pohľad snáď.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jej dakujem už len zato,že sisi ma vobec pozrela:)
    a stou scenografiou to neni také ružové:DD dnes som pri tej makete skoro plakala

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som malý architekt, nemusíš mi vravieť o kartonoch chemoprenoch a iných modelárskych radostiach...a následných pocitoch bezradnosti a ulepených prstov.
    aj mňa teší že som sa k tebe náhodne preklikala!!

    OdpovedaťOdstrániť