Follow this blog with bloglovin

Follow DEERandPIGEON

19.11.10

in love with this

2 komentáre:

  1. Jeeej, ale ved teba ja poznam!
    No vyborne, tak sa tesim ako sa bude blogu darit.
    Jasne, presla som na sperky, teraz rozbieham dokonca jeden dost vazny projekt, idem s tym podnikat. Tak, nechcem o tom zatial velmi hovorit, nic neni iste. Ale drz palce! A dufam, ze sa bude aj tvojmu blogu darit, lebo na slovenskej blogovej scene este neni ziadna taka akoze vyznamna osobnost a ty podla mna na to celkom mas ako ta poznam :)
    Potom mi budes robit modelku na sperky :D
    Ale nie...

    Alebo hej? ;D
    No uvidime...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jéé vdaka vdaka,snád sa mi to tu rozbehne,pevne vto dúfam:D
    ..tak aj ja tebe držím palce,a budem sledovať tvoju tvorbu:)

    OdpovedaťOdstrániť