Follow this blog with bloglovin

Follow DEERandPIGEON

27.11.10

♥DIY baroque frame brooch

Mám rada také rôzne úchylačské:D vecičky..také zvláštne..a tak som našla jedného dňa takéto ozdoby asi na stromček,že rámy so zrkadlom(zas niečo čo milujem-barokové rámy) ..mám ešte aj strieborný..a jednoducho som si z nich urobila brošne(brošne mám asi najradšej zo všetkých doplnkov)..a tieto-občas ich nosím ako zrkadlá bez obrázka,a ked chcem dám si dnu fotku,obrázok,ako to môžete vidieť aj tu...také brošne sa dajú urobiť z čohokolvek,stačí ak prilepíte silikonom zicherku,hoci aj na starodávnu lyžičku po prababke...a máte VINTAGE .



pelerína zo sekáča,oživená DIY brošňou a máte kúsok,ako nikto iný.

8 komentárov:

  1. ty šikula! úžasné :) keby som len niekde našla takýto rámček , hmmm...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. chválim chválim, aj ja mám doma niekolko tých brošňových základov, nikdy nevieš čo sa pripletie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten rámček je super ten obrázok je trocha strašidelný :D ale spolu to vyzerá super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. parádní! supr blog! follow!:)

    http://jollburrfashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vdaka babýý
    carmabelle-v hocijákých obchodoch čo su zamerané na tie vecičky do domácnosti
    babô-no ved..také sú najlepšie..
    joll-pozrela som aj som followla:)))

    OdpovedaťOdstrániť