Follow this blog with bloglovin

Follow DEERandPIGEON

29.11.10

ach...Lanvin v HM???..dovolte mi zasmiať sa...

DNES..som sa vybrala sebecky do Auparku kúpiť si darček na Vianoce..a..vošla som do HMka..Hned pri vchode SLáááVNOSTNE stál štender a na ňom.POZOR-až 4 šaty Lanvin ...okrem nich nič...tak som teda okom človeka,čo má za sebou 4 roky šitia za sebou,a nechcem si fandiť ale aj kúsok estetického cítenia...pozrela na to a že čOOO??FUCK U!neriešim tie nezačistené okraje,kedže to má byť EFEKT..ale ani ten material,ani dizajn nestojí za tých 199eur...a tých pár diamantikov nalepených v dekolte..je na zasmiatie...:/// neviem no..proti vkusu žiadny dišputát...len tolko..môj názor...jediné,čo sa mi páči z tej kolekcie je ten plastový náhrdelník cyklamenový...ale SAMOZREJME..ten tam ani nemali.a ešte topánky,tie by som si pozrela na živo a to ej asi všetko..amen..:)jáj a žiadny darček som si nekúpila,lebo tam nič nemali..:/ asi som divná alebo náročná..

15 komentárov:

  1. Já jsem ani do há emka ještě neskočila, jen koukám na ty fotky a jak jsou z toho všichni hrozně rozjuchaní... už od té doby co mám zájem o oblečení mám pocit že H&M je obyčejná hadrárna hned vedle new yorkeru a c&a kde se musí vyloženě hledat a nakonec je lepší počkat si až to vykoupí sekáče... To s tim lanvinem je prostě šílenej hype, nebo třeba jenom žárlim že si je nemohu dovolit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem z té kolekce byla úplně nadšená. Potom, jsem jí viděla naživo-a docela zklamání, no.. Ta kvalita odpovídá normálnímu HM (jestli vůbec), ale tak by ty šaty měli stát několik stovek a né tisíc Kč.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krtistine-no ja osobne nežiarlim:DD..neviem,proste LEN VRAVIM že NIE nepáči sa mi to:))keby aspoň tie topánky boli..by som ich chcela vidieť naživo:/...atak,šetko sa vyraba v číne a turecku..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. čím viac sa vo veciach vyznáš, tým menej sa ti páčia :D Ja našťastie v tomto problém nemám, ale poznám to u iných vecí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ako tiež som chcela nejakú tu vec si chmatnut, no šaty ma absolutne nezaujali,ten ,,efekt´´ mi neprišiel moc vhod na takýchto šatoch a 199 eur by som urcite za to nedala. ta spolupraca ma nezaujala, čakala som viac. Ale tasticka listova sa mi celkom pacila no ale nie na tolko aby som kvoli nej vstavala rano o piatej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jasný taky myslim že u mě to ta žárlivost nebude ale umim is představit jak by mi to slečny co si tu kolekci strkaj furt na blog klidně tvrdily :D ty boty byly taky jediné co mě zaujalo ale dycky si řeknu že jistě jsou nekvalitní abych na to nemyslela, a je to koneckonců fakt.. všechno vyráběj "stejní" lidé jen pod jiným jménem

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Chtěla jsem si včera taky něco koupit a v těch obchodech je úplný prd!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mne sa tie veci páčili ale ani som ich nestihla vidieť naživo aj keď som chcela ale určite by som z toho aj tak nič nekúpila alebo za 150 € a viac si môžem kúpiť oveľa viac ako ten jedny šaty.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. no je pravda, ze jsem si to neochmatala, ale z panske kolekce jsem byla unesena! Pak ale prijel muj muz s motylkem, ktereho mel parkrat a uz se cely natrhaval od vousu. Nevim mno, ale na to, ze stal 900 bych cekala trochu jinou kvalitu

    OdpovedaťOdstrániť
  10. přesně můj názor- nechápu ten povyk kolem Lanvin pro HM. I z fotek ty šaty vypadaly velmi lacině a hlavní porblém je ten, že doopravdy laciné nejsou...200 eur? fíha, vůbec...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. no mne sa lanvin pacil, dokonca som tam aj BOLA a VIDELA a trochu nechapem preco tu vsetci na to kydate, ake strasne drahe to bolo na tu kvalitu... ano, kvalita bola hmkova, lenze obchody typu mango maju kvalitu rovnaku a ceny obcas tiez rovnake a videla som aj blogerky, ktore mali moznost si tieto kusky REALNE vyskusat na vlastnej kozi a boli spokojne, hlavne zo strihmy, ktore sa aj mne pacili, lebo to oblecenie skutocne dokonale padlo, to neprehanam. ale sak jasne ze su ludia ktori si radsej kupia 2 vrecovite tricka ako jedno dobre padnuce... a uz vobec som nepochopila, co sa tu vsetci vzrusuju nad tym, ze dosli do hmka o tyzden a "prd tam mali". ta kolekcia bola limitovana a bolo docela logicke, ze clovek ktory si chcel odtial nieco kupit, musel dojst v ten den rano a ne o tyzden... ale sak kazdy jak mysli. toto je moj nazor a ja som si to uzila a ani som nutne neminula cely majetok...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. dakujem aj za tvoj názor daisy:)...určite to mnohým sadlo..mne nie..proste ma to dnes zaujmalo čisto z môjho osobného a výtvarného hladiska,a nie ako blogerku..a vyjadrila som len svoj názor,takže nikto tu nekydá :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. mne tie veci tiež nejako moc neberú, kebyže sú normálne vystavené niekde v Hm alebo inom obchode s oblečením a nie je na nich napísané Lanvin, tak si ich podľa mňa väčšina ani nevšimne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. konecne nekdo se stylem a vlastnim nazorem ...

    OdpovedaťOdstrániť